Gravidmage

Vet att många tycker att dom är stora när dom är gravida.
Här är mitt bidrag till den kategorin.
Jag är 165 cm lång/kort och när jag vägde som mest så vägde jag 97,7...sen började jag gå ner,det var strax innan förlossningen.

Bilden är på min yngsta dotter.
Hade 2  graviditeter som var ganska nära varandra....dottern var bara 3 månader när jag blev gravid igen så jag hade en startvikt på 80 kg;)
Många trodde jag skulle få tvillingar*S*
Detta var samma dag som jag skulle föda.....väntade här på taxin


Kommentarer
Postat av: Helle

shit å jag trodde jag var stor nær jag gick med Lucas, fast jag vægde mer æn du men var innt eså stor på magen....... nær jag kom in på BB vægde de mig starx innan førlossningen vægde jag 104 kg, å innan jag vart gravid vægde jag 64 kg...........44 kg gick jag upp men fattas 10 kg før att vara tillbaka vart jag børjade å nu kan jag i princip børja om :P men ja vad gør man inte med sin kropp før att få en gullig unge till............

2009-04-07 @ 16:42:55
URL: http://musenet.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0