Tjejerna på plats och helgen som varit.

Då är äntligen tjejerna här.
Kom 6,20 i morse så dom kommer somna snabbt i kväll.
Jaha helgen som varit.
Fredag var utgång med min barndomskompis...var lugnt och städat till skillnad från vissa andra*ASG*:
Lördagen så hade jag sexparty hos en tjejkompis....riktigt bra försäljning...4500 tror jag det blev totalt.
Söndagen blev en lugn dag förutom det ni kan läsa i inlägget nedan.

Nu ska jag nog ta å gå ut till tjejerna.
Men ha en underbar dag så hörs vi ikväll igen:)

Kram

Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha du kan ju inte mena mig gloria på sne

Jag är alltid lugn å städat... eller hur det nu var med den saken :-P

2009-04-06 @ 13:03:32
URL: http://alvsol.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0