Tråkigt väder.

Idag regnar det...trist.
Tur att tjejerna var ute precis ehla dagen,förutom med avbrott för mat.

I em går dom till sin pappa...trist men behöver nog lugnet nu när jag känner mig lite hängig.

Har även diskuterat med sambon nu ang husena som jag var ner och kollade på i veckan.
Blir nog det stora huset,han som äger det tyckte vi verkade trevliga och ville ha svar från oss innan han gick vidare:)
Känns ju trevligt...så jag mailade honom igår kväll att han kunde ringa mig när han hade tid att prata så vi får se om han ringer under dagen.

Har ju även pratat med sonen om detta och han tycker huset verkar ok,han måste ju också få vara med och bestämma så.
Ganska nära till skolan,där kan man ju anv mopeden nästan året om ju;)

Ha en trevlig dag och kolla lite då och då för jag uppdaterar ju som sagt en del nu:)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0