Underbart.

Ja vad säger man.
Solen skiner,vattnet är inte varmt,hästen börjar bli fin och somaren är snart här.

Vet ärligt talat inte vad jag ska skriva.
Väntar och väntar på svar på lägenheten...idag eller i morgon ska vi få svar...men tror vi kommer få den.
1a-handskontrakt efter att ha stått i bostadskö i max 6 månader,det är inte illa pinkat.
Synd att tjejernas pappa inte fått tummen ur som vanligt,men han förväntar sig väl att någon annan ska göra det åt honom som vanligt.
Har talat om för honom att vi väntar svar och bara vi vet så kommer jag ställa mig i kö för skola och dagis...kan ju inte slita upp dom om 1 år när han kanske fått lägenhet där nere utan nu får han lösa det annars får han ha dom på helgerna bara till en början.

Var ner på en arbetsintervju i måndags,känndes jättebra.
Stort och bra företag där man kanske kan byta uppgift om man lessnar,men i dagsläget gällde det tunnelbanan och bussar..så vi håller tummar å tår att det blir något där.

Nu ska jag få i mig lite frukost och sen rida.
Utvsamtal för Anaztacia idag på dagis.

Just ja...imorgon ska jag till Hudik och prata med dom ang nedsövning för tandvård....är ju som sagt livrädd för tandl så vi får se hur det går:)



Kram på er och ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0