Kommande helg.

Imorgon går tjejerna till sin pappa:(då blir det tomt och tyst i en hel vecka.
Veckan kommer väl fördrivas med att försöka få min knäppa häst att förstå vad hon ska göra när jag ger henne galoppskänkeln...inte det lättaste med en travare*S*

En go vän till mig har planerat en heldag med motion,god mat,dricka och dans på kvällen på lördag.
Älskar henne och önskar jag kunde ta över lite av hennes smärta...inte allt...för hon måste ju veta att hon lever;)..Älskar dig Mia.



Min underbara Mia

Min underbara Mia....visst är hon vacker.....är iofs vackrare i verkligheten.
Det är hennes son som knäppte kort på min grabb.

Längtar till på lördag...

Kram på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0