Vilken underbar dag.

Äntligen har det varit lite varmare....bara -10 ungefär.
Tjejrna vaknade runt 7,45 i morse...frukost,ut med hästarna och gjorde det som skulle göras där.
Sen hem åt lite lunch och sen iväg till slalombacken.
Mamma kom också dit.
Hon hade med sig en kompis till hennes man som aldrig stått på ett par slalomskidor.....men uj så bra han åkte....ville att jag skulle ta kort i en av dom stora backarna men han drog iväg så det blev mest kort på snön och halva honom....lite svårt att fota i farten.

Men imorgon blir det mer slalom....kalas på em för tjejerna och sen när älsklingen har slutat så ska vi till svärföräldrarna och äta middag och valla slalomskidor.

Kärleken är på väg hem nu.
Sonen hämtades på skolan...hostig,ont i halsen,ont i huvudet....stackars min skrutt.
Hoppas han är så pass pig på måndag för då ska dom till Björnriket med skolan...och det vill han ju inte misa.

Ska iofs till Åre 1 v när vi har sportlov v 10 så det löser sig väl ändå..

Nej nu ska jag ta å fundera på lite middag.

Ha det så bra.

Kram



Måste ju lägga in en bild på min underbara bästa mamma och hennes man Tobbe.
Tror inte det finns någon mamma som hon...finns där i alla väder men vill själv inte vara till besvär för någon.
Men jag älskar henne ändå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0