Gäsp

Ujuj vad trött jag är...verkar som resten av familjen är det med.
Patrik försov sig och missade 7,30 bussen till skolan,kärleken hade ställt klockan på 6,45 men vaknade av Melissa(dottern) när hon kom in 7,45.
Melissa är vaken men Anaztacia sussar fortfarande.
Blir ett sent utsläpp för hästarna idag men det kvittar...dom var ute länge igår.

Så dagen idag då??
Ja lämna tjejerna på dagis...dom kommer tillbaka nästa måndag,till stallet och släppa ut och ge mat,hem äta frukost och senare idag ska jag ta med en tjejkompis till stallet.
Mamma skulle till trafikskolan och börja med sitt EU-moppekort idag kl 16 så jag ska väl träffa henne med en snabbis tror jag.

Madde är ledig ikväll så hon fixar in hästarna

Ha en underbar dag allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0