Idiotfolk...

Jobbade natt i natt...Jobbar som ordniningsvakt.
Fy fan vad trött jag blir på folk....tjafsar och bråkar för inget.
Jobbar på en pizzeria....ja du läste rätt...en pizzeria som vill ha vakt för att dom ska slippa ta tjafset.
Folk beter sig som 3 åringar...."Du trängde dig i kön så du ska ha en smäll på käften"
För att sen i näste sekund tycka det är löjligt med ordningsvakter på en pizzeria*S*

Folk slutar verkligen tänka när dom druckit..
Fan alla får väl mat???
När jag började jobba där så var det rörigt som fan....2½ år senare så har man inte så mycket som händer utan man kan vara mer social och prata med gästerna,tog ca 6 månader för dom att fatta att det inte var en krog dom stog i utan en pizeria som har nattöppet på lördagar*S*.

Nu ska jag läga mig på soffan en stund innan jag ska fixa packning och tvätten inför 1 vecka i Åre:)

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Lotta

Se människor är som vilda djur när alkoholen finns med. :-P

Kram vännen

2009-03-01 @ 09:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0