Äntligen...

Igår var kärleken och kollade på bil....i Värmland.
En Saab 9-5 kombi...-01.
Jag föll för bilen direkt....fat jag bara sett den på bild.

39,000 skulle dom ha...fast den hade iofs gått ca 20,500 mil.

Han åkte ner och kollade på den och kom hem senare på kvällen med den.
Fan vad nice den var..va lite som skulle fixas men annars var turbon bytt,motorrenovering på ca 15,000.
Det som är mest akut nu är bakre stötdämparen.
Kommer bilder imorgon....

Annars då??
Jo jag har börjat sälja iväg sånt som inte ska med i flytten....studsmattan är borta,lagt ut tjejernas sängar,gamla skinnsoffan ska bort,div uteredskap ska bort med.....

Idag var det Barnens dag i Folkparken....godis,glass,dricka och korv....och en massa lek.
Som tur var så sken solen hela dagen.

Nu ska jag ta mig en dusch och vara social med kärleken....

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0