Dagen efter krocken.

Ja idag är man lite mör.
Känns som man har blivit överkörd av en ångvält.
Fast vad kan man förvänta sig när man kör 70 sen tar det tvärstopp.
Är lite blå efter bältet.....det gör ju inget för den gjorde nytta.
Träffade mannen som jag krockade med,han var lite öm i sidan,inte så konstigt,hade inte jag försökt väja så hade jag kört rakt in i förardörren och han hade fått värre skador.
Vi tog en fika och skrev lite papper..han hade fixat allt utom den delen jag skulle skriva i.
Sen innan han åkte så erbjöd han mig en åktur i hans andra glidarbil.....jösses vilken bil....är bara att ringa så kommer han och hämtar upp mig.

Har lite ont i nacken och ryggen...hoppas det ger med sig.
Känner även att handlederna och höger armbåge fått ta en hel del stryk.
Men det gick ju ganska bra ändå.....inga större skador på varken honom eller mig.


Rödheten har lagt sig ganska mycket...fick en kraftig reaktion av pulvret som kommer ur airbagen....men det är ju också en skitsak då den löste ut....värre om den inte gjort det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0