Gravplantering.

Idag ska jag åka och plantera lite blommor på pappas grav.
Dom som sitter där är lite lessna så vi ska säta dit lite panseer och sen om 1 månad eller 2 byta igen för dessa läre väl bli frostskadade.

Har ondare idag än igår..känner ingen som helst lust att sätta mig i en bil och köra idag...ångest.
Ska även ha med mig dottern:(.....livrädd att något ska hända igen.

Sen fick jag reda på att jag ska ner på en till intervju den 19 maj...har ju redan fått ett jobb som jag ska skriva anställningspapper på nästa v...på måndag.
Men detta är ett nattjobb...perfekt.

Ha en bra dag idag så hörs vi ikväll..

kram


Tack för att säkerhetsbältena finns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0