Mår skit.

Fy fan vilken dag det har varit.
Trodde jag skulle klara mig bra efter krocken...kändes helt ok.
Men får ångest  när jag sätter dottern i bilen och ska köra iväg.
Lämnade blommorna till min syster så hon skulle plantera dom istället.
Bara tanken på att köra dit fick mig att må illa.

Men jag är ute och kör...lite terapi.
Saknar våran slöa rostiga bil....lerig var den också....men startade alltid..lät lite illa men rullade bra vilket väder och väglag det än var.
Fans helvetes jävla skit vad less jag blir.

Men men...någon gång skulle man väl byta...men inte på detta sättet.
En tjejkompis till mig ska med till stallet imorgon och rida....har för ont i axeln för att kunna hålla mot om hon ger sig av.

Nu ska jag duscha för det är bara skit på skittvn med.

Sussa gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0