Min underbara.

Har tagit lite bilder på min underbara 4benta idag med.
Lite skillnad mot för när jag fick henne.


Så här dåg hon ut kvällen innan jag hämtade henne i oktober -08


Nu:




Ja jag vet att hon är lite rund om magen:)
Men det gör inget...det jobbar man bort.
Välmående och glad nu.
1 juli ska hon på sommarbete i Stockholm...hos en gammal klasskompis till mig..hennes svärmor.
Ska bli skönt.
Verkar vara ett jättemysigt stall med många kompisar.

Sen verkar hennes svärmor bettan underbar:)
Så det ska nog bli bra.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Tycker hon e ståtligt fin!!

2009-05-12 @ 16:51:14
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: caroline

Oj vilken skildnad på häst, vilket jobb du gjort :) ha ha svärmor helt underbar, hrmmm vi har nog haft våra duster hon och jag! Närå hon är fantastisk, är som en opera, antingen älskar man henne eller så gör man det inte, hon är lite speciell med en VÄLDIGT speciell röst som min dotter ärft moahhh. SKÖNT att du fick plats och det kommmer nog att ordna sig till hösten oxå tror jag det är ett kanon ställe där kan jag lova. KRAMAR

2009-05-12 @ 19:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0