Livet som är.

Jahaja....vad ska man säga om livet.
Inte så mycket utan att det rullar på.
Helgen som var va vi på kryssning,firade en bekant till sambons familj....var totalt ca 40 med barnen.
Jagh ade ju turen att bli sjuk när jag var på båten....var nog för att jag drack så lite...eller för att jag gick i land på "andra sidan";)
Vi åkte Birka Paradise...helt ok båt men jag håller mig nog till Cindirella ändå:)

Sonen har äntligen hittat något han tycker är roligt......http://hem.bredband.net/kenpo/
Han skulle provat första gången förra veckan men då låg han sjuk....så han tog tisdagen denna vecka...och han hade roligt.
Det kommer vara tisdagar och torsdagar som han kommer köra....riktigt roligt.
Jag sklle vilja göra något jag med men hinner ju aldrig.

Melissa ska åka till Spanien den 5 oktober och kommer hem den 19.
V 44 ska dom vara i Ljusdal med pappa för då är det höstlov och jag är ju inte ledig så.

Den 22 och 23 oktober fyller tjejerna 5 och 6 år....jösses vad tiden går fort.
I december fyller Patrik 17 år....AAAAAAAAAAA vad gammal man är*ASG*.
Kommer ihåg när han var en liten knatte som hängde med mig till skolan(samma skola som han går på nu) och sprang genom korridorerna.

Idag blir det nog en ridtur med Annie och Jasen...var länge sen jag träffade dom..ska bli roligt.
Rida in dom nya skorna som Flugan fick igår:)

Ha en bra dag idag.

Kram




Kommentarer
Postat av: Angelica

vilken fin och intressant blogg du skapat :)

Kolla gärna in min ;)



vi kanske syns nån mer gång när farsgubben min jobbar tillsammans med dig :D



Ha de bäst !

Kram

2009-09-25 @ 19:43:46
URL: http://alltidgela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0