Det ljuva livet.

Ja vad säger man.

Livet rullar på..jobbar och jobbar,väntar på sommaren.
Hinner inte skriva så mycket här,händer inte så mycket nu men jag kommer uppdatera lite oftare här.

Denna v på jobbet har varit...tung.
Mycket konstigt folk...på fredagen var jag redo att bokstavligen ÄTA gästerna....var på så dåligt humör så det finns inte....
Släppte efter några timmar på jobbet och på natten så blev det utgång:)
Har börjat hämta mig nu....man dricker inte så ofta.

Ska ta å lägga mig nu men ha det bäst.

Kram

Kommentarer
Postat av: AKP

GAH!! ta bort musiken från din sida, den skrämmer livet ur mig varje gång ^^ hehehehe



hmm Ja jag försöker verkligen inte bry mig om vad som hänt och inte på vågen. Men det är ju ändå en "måttstock" liksom. Man vill ju att den ska visa resultat :S

MEN JAG KÄMPAR VIDARE!! :D

Tack!!

2010-01-25 @ 07:43:39
URL: http://akp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0