Dom kommer hem:)

Pratade med tjejerna idag...frågade vad dom gjorde.....Leker på balkongen får jag till svar.....liten sketen balkong.
På hörnet av deras hus......max 150 meter ligger ett dagis som troligen har stängt på helgen,med världens lekplats....men dit är det för jobbigt för dom vuxna att gå.
Nej sitta inne och glo på tv är bättre.
Sa till deras pappa att dom ville bada...."Jasså"?...ja det är VARMT.....IDIOT.
Så dom kommer äntligen hem på fredag....vi gör mer med dom fast vi har en lägenhet att renovera och dom är lediga....pinsamt.
Tjejerna är snart 6 och 7 år,sköter sig själv mer eller mindre om man bara är ute med dom.

Men nu är vi glada här hemma iallafall...och tjejerna med:)

Patrik verkar vara på bättringsvägen nu iallafall,tog lite längre än väntat enl vad läkaren sa....men äntligen:)

Orkar inte skriva om renoveringen men det går framåt.

Kram och god natt


Kommentarer
Postat av: Sara Wahlund - Hästblogg

Sv; Jag tror hon gillade henne faktiskt men var väll lite misstänksam i början då hon bara är riden utav mig förutom ett fåtal ggr av min kusin. :)

2010-07-06 @ 10:46:07
URL: http://stallgrasma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0