Hjälp!!

Idag har jag fått hjälp att sätta upp en tapet i lilla delöen i vardagsrummet.
Var sån mönsterpassning så jag vet att om jag gjort det hade det slutat med att jag skickat tapeten geno fönstret å målat väggen;)
All förberedelse var redan klar så dmo kom bara,skar upp tapeten och kastade dit den...tog max 40 minuter...ca 12 våder var det:)

Det var en kompis till min lillebror som har egen firma,grymt bra blev det.

Taket är målat med....."bara" 3,5 meter på högsta stället.....lätt att måla...INTE;)
Men nu är det klart,tanken var att jag skulle sätta upp renoveringstapet nu på ena väggen i stora delen i v-rummet....får se hur det går.

Ska få i mig något att äta nu och sen ner ige....kökstaket ska målas med:)

Kram alla och jag skriver mer ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0