Jobbig natt

Usch vad jag tycker synd om min prins


Inatt har han hostat hela natten mer eller mindre,trotts 1½ dos cocilana:(
Kl 5 i morse satt jag mig på sängkanten igen med ny dos....klia på ryggen,han somnade efter en stund.
Tror att det är ganska lugnande när man kliar på ryggen,tur att han tycker om sånt.

Har inte hört honom efter det.....men han andas;)
Nu ska jag göra lite frukost å ta m ner till lägenheten.
Är det inte typiskt,jag försover mig ALDRIG...förutom när jag har något inbokat.
Vaknade av sambons klocka 6,30...men somnar tydligen och vaknar av att Eric frågar om inte rörkillarna skulle komma...han har drömt att jag sagt att dom inte skulle komma :D
Han sprang ner och jag ska ner nu.

Hörs senare idag....

Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0