Tonårsfylla

SItter nu här på fredagskvällen...sonen ligger i sitt rum och kollar på tv och tjejerna är med farmor på landet.
Sitter och funderar på all mindreåriga som just nu antingen super eller redan ligger i buskarna och spyr...eller rent av är medvetslösa.

Hur kan man vara så korkad att köpa ut till mindreåriga?
Förstår inte föräldrar som gör det,sen finns det sjävklart andra som gör det med...men att föräldrar gör det.....då ska man itne vara förälder.

"Söp som fan i helgen,kunde knappt gå...spydde som en gris.
Mamma och pappa var hemma och vaken men dom sa inget".
.....

Vad är det för jävla föräldrar???
Jag fattar att man inte kan förbjuda....men köp för fan inte ut till dom.....

Min son är inte intresserad att att vara ute och härja med polarna på fredag och lördagnätterna.
När hans kompisar som är under 18...han är 17...ska iväg och supa så kommer han hem.

En stark liten kille som vågar stå på sig.

Jag nekar inte honom att ta en öl eller 2 men då ska han vara hemma.

Och om han mot förmodan skulle dricka när han är borta så måste han ringa mig så hämtar jag....dom ska inte vara rädd att ringa hem om det händer något.

Mina tankar går som sagt nu till dom som inte kan motstå eller stå emot trycket utan dricker fast dom egentligen inte vill..

Nu ska jag sätta mig i soffan innan jag ska hämta mamma.

Kram och godnatt alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0