Bara massa måsten???

Känner att det börjar bli mycket nu....massa måsten.
Måste jobba,måste hit måste dit.
Älskar mitt jobb,min chef och kollegor...dock är tiderna jobbiga.
Får inte vara hemma och äta middag,bada,eller lägga tjejerna på veckorna.
Visst,jag kan söka nytt jobb....men frågan är...kommer jag trivas lika bra?Finns det dagjobb där jag kan jobba 100% och ändå inte behöva jobba helger,hinna hem till middag och lägning av barnen?
Hjälpa sonen med skolarbete m.m.???

Vet inte vad jag ska göra.

Dt som gör att jag orkar nu är min nya häst,som ger mig total avslappning och gör att jag inte bara går hem och lägger mig.



Min stora kille som vill vara liten:)
En reslig herre på 170 cm:)
Han gör allt man ber honom om,bråkar inte och härjar inte,inte än iallafall;)

Nej nu ska jag ta och göra mig iordning för stallet....tjejerna lämnar Eric idag..skola och dagis.

Ska försöka bli bättre på att uppdatera min blogg.

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0