Helgen...

Tja vad ska man säga...tjejerna åker till pappa imorgon fredag efter skolan,tomt och tyst.
Hemma blir det väl lite renovering...eller listuppsättning som är kvar.
Ska åka till Solna och hämta en Benno tv-bänk som vi ska slakta och bygga ut terrariet till ödlizz....tycker han har lite litet nu,fast egentligen lagom,men men.

Nu börjar det bli lite småkallt ute,svårt att klä på tjejerna,dom rör sig mer än vad vi gör men dom är även ute mer.
Ska ner och köpa tjockare vantar till dom idag så dom slipper frysa om händerna...allt annat har dom nu,skönt.

Patrik han ville inte ha någon ny jacka i år han inte,vill ha sin fina rosa/svarta som han köpte förra året:)
Nya skor är dock införskaffat.

Är det fler än jag som sover ruskigt dåligt på nätterna???får ingen ro i kroppen.
I vanliga fall sover jag lite men nu somnar och vaknar jag hela tiden...fattar inte varför.
Ska handla och baka idag sen förhoppningsvis ska jag hinna vila en sväng med innan jobbet så man orkar.

Ha en bra dag alla...var försiktig på vägarna...viktigaste är att ta sig fram,sen får det ta den tid det tar.

Kram


Kommentarer
Postat av: Becca

Trillade in på din blogg via en slump :)

Allt bra med dej denna fredag kväll? =)

2010-11-12 @ 20:32:57
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Becca

Jag har fråge stund nu så passa på att ställa en fråga eller två :D



Annars hoppas jag allt är bra denna sjukt blåsiga dag?? Brr!!

2010-11-13 @ 11:57:27
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0