Regn å regn

Ja vad säger man....man ska iofs inte klaga men det regnar för mycket nu;)
Har kommit på att Anaztacia behöver en galonoverall....spelar ingen roll hur man gör så är hon alltid dyngsur i kläderna fast hon haft regnkläder:)...."men mamma....jag hoppar ju i vattnet" får man till svar....ja men blir man blöt ända in på trosorna då???haha.
Ja jag säger då det,dom är underbara dom små liven.

Idag blir det jobb igen.
Igår fick jag och kollegan ett sammanbrott när vi stängt och satt på cafét utanför.....kunde inte sluta skratta,tårarna bara rann.
Var bara en liten sak som hände och vi bröt ihop båda 2...gästerna bara kollade,men ett gott skratt förlänger livet.
Var skönt då jag kännt mig lite nere ett tag nu...tack Frida min tupp;)


(Ingen bra bild....men min kollega:)

Är så skönt här hemma på morgonen.
Tjejerna lägger sig runt 20,00 och jag väcker dom ca 7...inge gnäll och pip,jag går ner och gör frukost och dom letar kläder och kommer ner.
Sonen vaknar själv...oftast....hur skönt som helst.

Nu väntar jag på att pojkarna ska komma och fortsätta m golvet....

Frukostdags:)
Måste säga att jag är supernöjd m min blogg...och har fått många fler besökare med.

POKONIS på er alla

Kommentarer
Postat av: amanda

Jaha, 18 år. Oj, :) Men vad kul att du kommer följa bloggen, ♥

2010-09-15 @ 10:30:53
URL: http://oolydiga.blogg.se/
Postat av: Martina

HAHAHAA UNDERBAR BILD PÅ FRIDA!!!!!!

2010-09-17 @ 12:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0