Saknad

Sitter och kollar på lägenheten jag bodde i när jag bodde i Ljusdal.
Kan erkänna att jag saknar den...och vissa grannar.
Glad att jag flyttade från Ljusdal men som sagt...lägenheten hade jag velat ta med mig.
Hade fått så fint,både inne och ute.


Underbart stort kök.
Fick utan problem få plats med min familj och Erics...dvs ca 16 st med oss



Stort vardagsrum


Inglasad balkong


Tjejernas rum...var vårat från början därav färgen


Ganska stort badrum/toalett uppe

Vårat rum...tjejernas tidigare:)

Dusch/Toalett nere


Patriks rum nere


Fixat gungor och egen sandlåda....utan katt/hundbajs

Uteplats

Förrådet...riktigt stort.

Balkongen från baksidan


Våran gård




Var så skönt att bara kunna släppa ut barnen.
Var iofs många som körde bil men det fick vi bort till viss del

Kommentarer
Postat av: AKP

Sv:

Tack =)

Ja hon är hos honom varannan vecka, för de mesta om de inte är nåt speciellt =) i sommar har hon inte varit det men nu blir det nog de igen =)

2010-09-24 @ 21:19:33
URL: http://akp.blogg.se/
Postat av: ~ ♥ ~ Kristin ~ ♥ ~

stort kök skulle jag också vilja ha. Köper vi huset vi hyr så blir de nog att bygga ut så vi får ett stort kök, ett till sovrum och en inglasad altan + en stor altan. drömmer mig bort lite hehe..



kram

2010-10-01 @ 09:57:36
URL: http://vackrasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0