Trött.

Blä vad trött jag är på att jobba dessa tider....denna vecka slutar jag 00,30 och nästa 00,00.
Letar nytt jobb så jag kan få vara med familjen.
Har ångest då jag älskar mitt jobb,mina kollegor,gästerna och chefen.
Hur många gånger har man varit nöjd med allt detta på ett jobb??och sen har man fel tider?
Saknar att vara med familjen på kvällarna och allt som har med det att göra.
Även om jag bara får ett annat på halvtid så kan jag jobba kvar på O´learys halvtid....det skulle funka.

Att ha mitt jobb är krävande psykiskt,men med allt som jag räknade upp tidigare...förutom tiderna så orkar man.
Så ett ½ tidsjobb är det jag först är ute efter.
Så någon som vet något....helst inte telefonsäljare så hojta till.
Nu ska jag ta å diska upp lite men

POKONIS på er så hörs å ses vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0