Jobb,jobb,jobb.

Veckn som var förra v tog kål på mig.
76 timmar jobbade jag.
På söndagen jobbade jag 8 timmar...men fick ihop 20....konstig matte??
Jobbade för 3 personer.....2 assistenter var sjuka så jag fick jobba för dom med.
Som tur var så hade jag en go kollega som stannade fram till 12 fast hon jobbat natt...så det var snällt.

Nu ska jag åka och jobba natt...sen imorgon ska jag lämna in bilen så dom får fixa glaset som någon sparkade sönder valborgshelgen
Sonen ska ta den till skolan,han går Fordon så han fixar det där.
Sen ska jag iväg på intervju kl 11...blir lite tajt om tid men det ska gå...måste få ihop heltid utan att behöva jobba sånna här v för att nästan vara ledig i slutet av månaden för det knappt fanns pass.

Men nu ska jag åka snart....mamma kom nyss och hälsade på så hon ska lämna tjejerna på skolan imorgon.


POKONIS på er



Saknar min Love....kunde inte fika idag för jag var tvungen att vila.
Men vi hade en middagsdejt tidigare i v.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0