Varning!Tänker du langa till mitt barn???

Jag har sagt detta förut, och jag säger det igen. Det tål att upprepas, och är alltid lika viktigt.

Jag vill inte se min grabb:
ligga och spy på en parksoffa på gränsen till medvetslös, 
inte se honom ligga och sova nånstans avklädd, 
inte hitta honom rånad och slagen, 
inte hämta honom hos polisen för att han inte kunde tänka klart och hakade på några "tuffa killar" som skulle råna en mack, 
inte vaka överhonom när han ligger spritförgiftad på sjukan,
inte heller vill jag identifiera honom när han är bortforslad till bårhus efter ha omkommit i en fyllekörning..

Du som langar åt ungdomarna ska veta att jag är en fredlig person.. MEN..
När det gäller mina barn, kommer jag inte att tveka: du ligger väldigt risigt till!

Så, snälla, rara, med socker ovanpå: langa inte!!
Du kommer ångra dig.....



Kommentarer
Postat av: Viktkamp

jättebra inlägg!

2011-05-14 @ 23:42:15
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: AKP

Mmmm om bara badrummet hade varit klart och värmen :-(

2011-05-16 @ 01:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0