Käftis

I morse så var jag till tandl.
Har tandläkarskräck så nu är det bestämt att jag ska sövas...fast troligen inte förrän i höst då det är ganska fullt nu.
Dom ska göra det värsta sen ska jag börja min terapi,kommer nog gå bra.

Annars idag....utvsamtal för Melissa nu 10,30...kommer nog gå lika bra som Anaztacias igår.
Ska hämta Patrik idag,han ville ha lite raketer tills ikväll.
Är väl ok så länge han är försiktig.
Han kommer inte dricka ikväll...jo jag vet att han inte kommer göra det för han vet att det straffar bara honom i längden...sen tycker han inte det är gott heller.

Han skulle väl med några vänner och kolla på kasa...om dom får elda vill säga,tar sin moppe.

Nej nu ska jag äta lite sen utvssmtal.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0