Underbara mamma

Min underbara mamma är inte som andra mammor.
Vet att många säger det om sina föräldrar men jag tycker min mamma är unik.

Hon finns alltid där,gnäller aldrig om hon har ont...iofs inte så bra men ändå,glad och bara bäst.
Hon har klarat sig från många tunga stunder.
Hon är 57 år och klarade förra helgen sitt eu-moppekort(har för dålig syn för att ha bil)
Hon var helt säker på att hon inte skulle klara det.....men hon gjorde det...med bravur.

Jag har alltid bott med min mamma(innan jag flyttade hemifrån,fanns inge andra funderingar,min mamma är min största stöttesten.
När jag blev gravid som 15åring så blev hon inte arg(inte vad hon visade iallafall)utan stötade mig till 1000%.
Var med på förlossningen och fanns till hands när det var jobbigt.
Många jobbiga stunder har hon som sagt haft men har försökt hjälpa henne så gott det gått....och jag hoppas jag har gjort det bra(vill inte ha en klapp på axeln för att hjälpa min mamma...det är självklart man gör det.)

Mamma...du är bäst...om jag kunde plocka ner solen åt dig hade jag gjort det för det vet jag att du hade försökt med.

Älskar dig mamma.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0