En förälders mardröm!!

När min äldsta dotter var 1½ år så hände något som jag tror många föräldrar fasar för.
Här kommer en lite berättelse...iofs kopior från boken jag gjort åt henne.
Inget för känsliga läsare




Mellan dessa dagar var hon jättedålig...hängig,ville inte röra sig och vi exprimenterade lite med omläggningen tills jag fick som jag ville.







Så här ser hon ut 3 dagar efter brännskadan skedde







Hon är mer eller mindre återställd idag.
Det ända som syns är på armen...2 ärr som troligen inte komer växa bort.

Att man som förälder känner sig skyldig när något sådant händer är inte så konstigt,jag gör det än idag fast jag vet att jag gjorde det jag trodde skulle räcka för att hon inte skulle nå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0