Förtvivlad

Usch nu är jag förtvivlad.
Min son...min underbara son har så vackert hår så det finns inte.
Skulle till frissan på fredag.
Åkte  och handlade idag på kvällen och när vi kom hem så hade han fått för sig att han skulle RAKA sig.
Fy fan....första gången som jag nästan grinar när han klippt sig.
Fick honom iallafall till att inte raka helt....utan näst kortaste.




Bild före



Under tiden:


Han är jätteroad


Efter




Resultatet på golvet


Nej det är inte våran hund

Detta är hans 2 dm långa lugg.
Tur att hår växer ut.

Självklart är han fin ändå.
Men fan om jag hade så fin kvalite på mitt hår skulle jag vara nöjd å glad.
Älskar dig min underbara son.

Men en sak är säker....SKA ALDRIG LÄMNA HONOM ENSAM NÄR JAG HANDLAR IGEN

Kommentarer
Postat av: AKP

Det är ju DU som rakar han? :P

hehe

du skulle VÄGRAT ;P

2009-03-17 @ 19:44:25
URL: http://akp.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe ja Sant det =))

2009-03-17 @ 20:54:19
Postat av: malin

haha ja du så hade jag det för ett tag sen med...tröstande tanke att det växer ut igen;)

fast ett par mm kunde han ju sparat fniss...känner igen känslan kram

2009-03-18 @ 13:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0