15 år och mamma...

Jupp...när jag var 15 år så fick jag min son Patrik:



Han fyllde igår..den 5 dec 18 år.
Vart tar åren vägen???herregud säger jag bara.
Helgen har varit bra...mycket liv och rörelse.
Köpte delvis ett teoripaket till sonen...teoriutb,teori på datan,risk 1an och 5 körlektioner.
Han ska inte vara 30 som jag när jag tog körkortet.
Tänkte att han skulle köra upp i Ljusdal,hos han som jag tog mitt hos så jag måste ringa till honom och kolla lite.
Sen så fick han lite annat med.
Kommer lägga upp bilder när han var liten,bara jag letat fram några:)

Nu ska jag snart ner till tvättstugan..inte tvättat på 2 v nästan..ska nog se till å få tvättmaskinen inkopplad i badrummet nu så man kan tvätta lite iallafall.

POKONIS på er för nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0