Familjen...

Ja då är det torsdag...igår var jag hemma med Melissa...lite hängig men pigg idag.
Men nu har Anaztacia blivit sjuk istället...får se hur hon mår imorgon...vab kanske.
På söndag är det en stor dag....Patrik fyller 18 år....18 ÅR.....vart har åren tagit vägen,tycker inte det var länge sen han gick på dagis:)

Har redan fixat hans presenter...ena vet han om men det är ju iotne det ända han får.

Har nu fått hem en film som jag och MÅNGA andra har längtat efter...Trolltyg i tomteskogen,så på lördagsmyset blir det lite nostalgi.


Mina tjejer är så lika...eller ser ganska jämnåriga ut enligt många.
Många tror att dom är tvillingar men det är dom inte...skiljer 366 dagar på dom...skulle varit 361 men lilla Anaztacia bestämde sig för att visa vem som bestämde från början och väntade 5 dagar;)
Dom är så olika till sättet också...Anaztacia är lite mer som mig..i sättet och kroppen,Melissa är lite mer nät och försiktig.
När man duschar dom och ska fläta håret på dom så har jag märkt en ruskig skillnad på deras hår...Melissa har tunt och rakt hår och Anaztacia har tjockt och lockigt...som jag hade...Patrik när han var liten så hade han också tjockt och lockigt....har han ju även idag men nu rakar han sig ju

Melissa                                      Anaztacia

Anaztacia

Melissa


Har fått ett jobberbjudande...eller ett nytt jobb...men vet inte om jag har råd att tacka ja...101kr/tim - skatt...hur lite får man egentligen betala???
Blir nog kvar ett tag till hos Tapsa iallafall.
Han ska till Tailand 2 v i dec så då är jag iallafall där.

Nu ska jag ta och göra mig iordning för jobbet.

POKONIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0