Onsdag...

och snöväder.
Sitter smått orkeslös just nu...ska snart iväg på intervju och sen jobb.
Melissa åkte till pappa i måndags....skolan trodde magsjuka men det blev inget..*peppar,peppar*,frös och mådde illa...man ska väl inte klaga när man klarat sig i 3 år???
Anaztacia och Patrik är pigga...*peppar,peppar* igen.
I morgon kväll kommer systeryster,Sandra och några vänner till dom och bor här...Horse Show på Globen.
Roligt med liv å rörelse.
Nästa helg fyller sonen 18 år...jösses vart har åren tagit vägen...då kommer det folk igen och då är tjejerna hemma med.

Julklapparna påbörjade,vet vad alla vill ha...nästan;)

Ödlorna ja....ja vad säger man,stackars Ödlizz har ju itne fått till det på 1½ år så nu måste han ta igen det haha.
Men dom verkar inte så missnöjda tjejerna heller.
Stort terrarium har dom med...244*90*90.
Ska fixa bakgrunden och taket i helgen...hyllor i terrareit m.m.


Ingen badkruka här inte:),fröken "utan" svans.

Maten, tänk om en annan var så nyttig;):

Annorlunda sovställningar...Ödlizz

Här är han sur för att vi tänt lampan;)

Mys med Patrik...innan vi bajsar på hans byxor;)


Så skönt att allt gått smidigt med att sätta ihop djuren:)

Nu ska jag göra mig iordning och åka iväg....

Kram alla

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Jag håller mig till hundar och katter jag. ;)



Och tack så mycket! :)



Och yep, det är O'Learrys på stationen i Sthlm. :)

2010-11-25 @ 16:58:44
URL: http://gaymasen.se
Postat av: ROBINA ^^

Roligt att du vill vara med i gårdagens dagens blogg :D vinnaren publiceras om en stund :D



Haft en bra start på fredagen? :D

2010-11-26 @ 14:00:00
URL: http://refflan.blogg.se/
Postat av: AKP

Nej, om jag inte blev sämre i helgen (vilket jag inte blivit) så skulle jag kontakta min husläkare imorgon, så då "börjar det om" på ruta 1 igen ... dom ansåg nog inte att det var spec. allvarligt eftersom dom inte röntgade mig på fem timmar eller ens nämnde de =) Å proverna var ju ok så =)

2010-11-28 @ 20:34:12
URL: http://akp.blogg.se/
Postat av: Angelica - Mamma till Netlié ♥

De är precis vad jag tänker göra oxå :)

vill inte låta dom tro att dom vunnit över mig ;)

men får jag för mig nån gång att sätta lösen så är de självklart du får de :D



Kram

2010-11-30 @ 22:19:56
URL: http://alltidgela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0