Jomensåatt...bilen går bra??

Nu har min systerdotter tjatat på mig att uppdatera.....så här kommer lite onödig info.
Jobbar,jobbar och jobbar lite till,sover därimellan.

Mamma var här förra v och hade tjejerna så dom slapp vara på jourfritids,dom hade säkert tyckt det var roligt men sommarlov är nyttigt..
Hon åkte hem på fredagen och i måndags så kom min syster Mia och hennes dotter Sandra...tur att inte tjejerna var hemma.....hon pratar ju för 10 och Anaztacia är ju lika dan;)
Dom har rännt på stan och spenderat päningar,jag var med i onsdags men orkade inte leta men jag köpte ett linne...½ reapriset..så 59,50...dyrt som fan.

Träffade Malin med...hon körde snabben och mötte upp oss i gallerian.
Den här veckan har varit lite tung...jobb,saknas folk,luckor i schemat och några har semester fortfarande,men förhoppningsvis så blir det bättre snart....ser inte ljuset i tunneln än men snart.

På måndag kommer tjejerna hem igen,ledig på tisdag då kan ni ge er fan på att det kommer regna.
Är det fin väder så drar vi till Alby(Tyresö) och badar...jobbar on-to 8-16 sen tog jag ett pass på fredag med fast jag egentligen skulle vara ledig....Intro för en "ny" tjej.

På lördag ska jag in till Kungsan...hoppas det är finväder.

Så Sandra...nu har jag uppdaterat...nöjd??;)

POKONIS på er alla

Kommentarer
Postat av: jo just det....

Ja, man skall inte fuska med sin BLOGG!

Blogg= Ansvar att hålla den igång och uppdaterad



;)



Sen glömde du skriva med om en annan sak med.

Hade varit kul att hälsa på på lördag, men har annat som tar min tid under sönd-mån dygnet så det går inte.

2011-08-05 @ 00:11:38
Postat av: världens bästa sandra!

nu är jag nöjd!:P

2011-08-06 @ 00:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0