Att nedvärdera andra

Hur kan man någonsin tycka det är ok att klanka ner på andra,snacka skit och hålla på??
Du är fet,ful,äcklig...ditt barn är fult,din kille är äcklig m.m.

Hur kan man må så dåligt att man rättfärdigar sig själv att bete sig så mot andra?
Har man så jävla dålig självkänsla så för att må bra så beter man sig så?
Då hoppas jag att ni tänker till lite.
Vad tror du folk säger om dig...bakom ryggen??

Jag HATAR dessa människor.
Är nog dom ända människorna som jag verkligen föraktar.

Jag skiter i vad folk säger och tycker om mig...jag är jag och kan man inte acceptera det så varför ägna tankar och energi?

Men mina barn....gör detta mot dom så har ni skitit i det blå skåpet.
Vissa har redan fått den erfarenheten och vill inte göra det igen.

Detta inlägg har inget med mig att göra...vad jag vet (förutom det med barnen) utan bara en liten reflektion av vad som händer alldeles för ofta.

POKONIS på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0