Bärga bil

Jupp...fast inte våran.
Min Love har lite trassel med sin bil....å jag tror den bara behöver lite värme och kärlek i kylan....så snart ska den bärgas till min plats....eftersom hon inte har en elplats...och ingen i siktet i närheten av hennes plats heller.
Tändningslåset går inte att vrida om...jag tror det har kärlat/fryst men Toyota tycker hon ska betala 4000 hos dom och byta låset.
Jag ger mig inte...vi måste prova värma upp bilen lite så får vi se...håller tummarna på att det ska gå.

OBS..Inte hennes bil på bilden;)


Kommentarer
Postat av: din hemlige läsare

in i ett garage så den får torka ett eller helst 2 dygn , så att även kondens mm får chans att torka upp...

annars BRASSA kupé värmaren riktad mot tänd låset mååååånga timmar....hehe....ta sen fram grillkorven och börja med att grilla den på höljet...hehe....

sen in med nyckeln och vrid om.....vroooom vroooom

2011-02-25 @ 12:43:01
Postat av: Yvonne

Det var tanken....problemet är att få in den i ett garage....eftersom varken hon eller jag har ett....

Men det kommer lösa sig....trägen vinner;)

2011-02-25 @ 13:04:11
URL: http://unggammalmamma.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Måste säga att jag verkligen diggar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-11 @ 11:34:21
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0