Det går framåt

Med bygget....men inga bilder än;)...inte förrän det är klart.
Ska lägga dom sista reglarna på golvet idag...sen ska jag börja lägga golv,saknas dörr så det blir inte någon nerflytt än....golvlister sak också dit...så efter helgen....eller till nästa helg när dom kommit hem från pappa.

A var till läkaren igår...efterkoll på magen...hon kan äta gluten nu,har inte haft ont så många ggr så det är skönt.
Sen var det skolsköterskabesök,6årskoll.
Hon ska få remiss till ny öronläkare då vi tycker hon inte hör som hon ska...är väldigt högljud.

Hade finfrämmande igår.
Pia...som jag jobbade ihop med hos tjejen i stan......alltid lika trevligt att träffas.

Nu ska jag gå m tjejerna till skolan....ha en underbar dag alla....kallt fortfarande vad jag ser.

POKONIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0