Hundvakt 3 dagar

Hupp....blev idag med hund....fast bara tills på tisdag.
Det är ganska mysigt...Anaztacia och Lukas(hunden) har lekt hela kvällen och han har fått en ny boll.
Så fort Anaztacia slutade så var hän där och knuffade henne med bollen sen väntade han på att hon skulle ta den.

Det jobbigaste är promenaderna....inte för att jag tycker det är tråkigt utan för att han har svårt med andra hundar då han vid flera tillfällen blivit atakerad av lösa och kopplade hundar.
Eftersom han är så stor och stark så är det jag som går ut med honom...
Han älskar snö...tjejerna kastade snöbollar till honom hela tiden.
Anaztacia och han var på en snöhög när A trillade ner på "andra" sidan högen...och hupp sa det så hoppade hunden efter...och jag for som en vante då jag inte var beredd alls....han skulle ju kolla hur det gick.

När husse och matte kte så var det inga problem....men helskotta när tjejerna och Eric gick ut till pulkabacken....han blev helt galen....gnällde och sprang fram och tillbaka...tycker om barn....ja lätt.

Nu har han äntligen fått lite ro när tjejerna lagt sig.....fast tjejerna suttit i soffan och kollat på tv så har han legat och kollat på dom utifall dom skulle göra minsta tecken på att leka:)
Knashund.

Tänkte ta lite bilder imorgon på barnen och hunden.
Melissa är lite rädd när han sringer och leker.....rotisar låter en del,han är stor och älskar att leka.
Men et blir nog bättre imrogn,han lyssnar så fort dom säger till honom så det är skönt.

Nu ska jag kolla på Bones...

POKONIS på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0