Kisseri kissebra

Det går verkligen framåt med frökens nattkissningar.
Mellan 1-2 på natten tar jag upp henne....sen kissar hon inte förrän till frukost...runt 7.
I går tog jag upp henne 23,30 sen skulle Eric ta henne runt 6 i morse men han sov över...men ingen olycka.

Verkligen skönt när kisseriet har fått rutiner.
Hon sover ju så hårt att hon inte vaknar....inte ens när det är försent.
Inget ovanligt med det i hennes ålder....dock är det inte många som vågar erkänna att deras barn fortfarande har blöja,kissar i sängen m.m....varför ska det vara skämmigt???
Jag tycker det är jättebra att hon sover hårt,hon sover ju oftast när jag tar upp henne med...fast man får peta lite på henne när hon sitter på toan,funkar inte jämt att dra på vattnet.

Idag ska jag måla taket nere i Melissas nya sovrum.
Sängskåpet kommer säljas,även ribbstolen.
Vi har inte främmande så ofta att det är nödvändigt att ha den kvar.

Så känner du någon som är i behov av sängar men har lite plats???
Visa dom detta inlägg.

http://www.blocket.se/stockholm/Sangskap_32034837.htm?ca=11&w=1

Kommentarer
Postat av: Denise 21 mamma till Kevin 5

Jag hade jättestora problem fram tills dess att jag fick min mens, drygt 11-12 år. Innan dess vaknade jag aldrig på nätterna när jag var kissnödig.

2011-02-09 @ 13:17:18
URL: http://blogg.mama.nu/kevinsmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0