Jomenvisst

Vad ska man säga...tjejerna har börjat i skolan...Patrik gick 1 dag,ledig 1½..går någon timme på torsdagen sen ledig igen...hur svårt kan det att läga ihop så dom kanske kan börja senare i vecka...istället för att jaga hem dom från lovet för att gå knappt ½ dag på hela veckan???Idioti tycker jag.

Jag har påbörjat mitt nya jobb...som jag ska testa i Januari och se om det är något som passar....det största problemet är nog att man sitter en del och min pratarsjuka börjar göra sig påminnd....så på lördag så ska jag jobba ett extrapass på O´learys:)

På söndag blir det nog bio men tjejerna...och sonen hoppas jag med:)

Ganska sköna tider på nya jobbet.
Varannan v 7-15..den veckan jobbar jag även lördag 7-21 och den andra v jobbar jag må ti on fr 15-22 och ledig torsdag...superskönt...aldrig efter 22...
Den tidiga veckan är jag ju hemma när jag ska börja förra jobbet.....får se vad tiden ger..
Vet ju vad chefen vill iallafall (på vaktjobbet;)

Tapsa...vad som än händer så kommer du alltid vara den chef som jag gillat bäst,du bryr dig,tar hand om oss.....sånt uppskattas.

Kram nu alla....dags att jobba





Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-01-12 @ 01:11:12
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0