Jul och nyår

Usch...har inte haft tid och ork att blogga...dåligt jag vet.
Julen var underbar....hyrde som sagt in en tomte...600 kr kostade det...sambon var skeptisk och jag nervös:)

Han var bäst...ska boka in honom nästa år med...pratade om allt med tjejerna,Anaztacia brukar vara rädd för tomten...men inte i år.





Massa klappar blev det med,låg överallt...i granen,under,framför och bakom




Runt 13 skulle dom vara hos pappa...så vi körde dit dom...tomt men lugnt.

Nyåret blev också lugnt...Melissa var kavr hos pappa,Patrik hos syster i Järvsö och Anaztacia hemma.
Jag jobbade en sväng på kvällen....ganska lugnt.

Nu måste jag ta å göra mig iordning för sista dagen på O´learys på ett tag,ska from onsdag testa ett nytt jobb....i Januari,får se hur det går....

POKONIS på er alla


Kommentarer
Postat av: ellens.se

visst inte att man kunde hyra en tomte :P

2011-01-03 @ 14:23:42
URL: http://ellens.blogg.se/
Postat av: ellens.se

SV: det låter ju riktigt smart ju :D

2011-01-03 @ 17:35:00
URL: http://ellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0