Kluven

Hej hopp...här rullar livet på.
Tjejvecka och mamma har varit här nere för att dom skulle slippa vara på jourfritids.
Jag har jobbat...många på semester fortfarande och flera sjukanmält sig,några har slutat...ja bara allmänt rörigt.
Känns som om man sliter med schemat men hela tiden ligger det i bakhuvudet att när månaden för schemat kommer så stämmer det inte ändå för antingen har någon fått sparken eller så har dom slutat.
Känns så trist,jag trivs bra men det är för att jag gillar ansvar och dom verkar trivas med mig.
Dock så finns det ett jätteproblem....en av brukarna tror att h*n kan behandla assistenterna hur som helst,vilket inte ör ok.
Jag har aldrig varit på ett ställe där asistenterna/personalen blivit behandlad som förbrukningsmaterial och sparkas så fort dom säger emot.
Har börjat snegla åt annat men vet samtidigt inte vad man får.
Lönen här är inte ett dugg bra..så frågan är om man ska löneförhandla.
Har hittat ett jobb som det är samma ansvar som jag har nu,förutom att jag inte har något förråd att beställa saker till.
Har skickat en ansökan så får vi se...var inte heltid så då måste lönen vara bra för det var bara 30tim/v.

Får se vad som händer....jag ska prata m chefen på jobbet se vad han säger.

Vad tycker ni??
Vad ska jag göra??

Kommentarer
Postat av: Jossan

sv: mm, fick bilder idag från en tävling oxå, ska jag visa dom?

2011-07-29 @ 23:16:00
URL: http://ljusdalsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0