Livet

Ja vad säger man...livet rullar på.
Helgen var lite jobbig mendet finns alltid dom som har det värre så jag tänker inte klaga.
Tjejerna har idag varsina rum....Melissas rum blev klart i lördags och Anaztacia fick upp sin säng på söndagen.
Melissa tyckte till en början att hennes loftsäng var vinglig och vågade inte sova där.
Men jag lovade på heder och samvete att inget skulle hända.
Nu när man frågar om vi fortfarande ska byta säng så säger hon nej;)
Anaztacia är supernöjd med sitt...hon som var mest negativ till delningen....för nu är rummet bara hennes:)

Jobbet rullar på...jobbade vaken natt i natt...22-08...lite trött runt 04 men annars funkade det.
Böörjar 16 idag igen och jobbar till 22 å det är lugnt pass.

Imorgon onsdag ska jag med Anaztacia till öronläkaren...hon har för några år sen opererat in rör i öronen pga att hon hörde så dåligt...inte öronbarn.
Nu skriker hon hela tiden igen och hör inte vad man säger...så imorgon ska det kollas och se vad det ska göras åt det.

Försöker hjälpa M och M och kolla lite med hur det funkar inför räkningar och begravning m.m. för deras mamma.
Inte lätt det där,när dom ska försöka luska ut vad hon har för försäkringar m.m.
Mycket finns i pärmar men kanske inte allt.

Nu ska jag ta och göra mig iordning och åka till jobbet.
Middagen idag blir sallas med skampi,gurka,tomat,avvokado,krabbsticks,fetaost och lite annat gott.

Ta hand om er nu.

POKONIS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0