Äntligen...

lördag.
Och nej...jag tänker inte skriva om ödlor.

Helg...dottern ska på kalas idag,andra ska på kalas nästa helg...själv ska jag till stallet idag,lite finare väder idag.
Sen blir det bara softa...längtar till v 44..semester.
Min mage måste få det,misstänker att jag fått tillbaka min magkatarr igen.
Ska lägga om mitt schema lite så får vi se om det blir bättre.

Tjejerna trivs jättebra i skolan...Anaztacia har ju börjat i 1a klass och Melissa i 2a.
Patrik går sista året på gymnasiet,dom har 3 dagars praktik i veckan så det är trevligt,förhoppningsvis så får han ett jobb där sen med.

Nej nu ska jag ta å hänga tvätt sen ner å fixa present.
Tänker inte lösenordsskydda bloggen....alltid retar man någon och komentarer som räknas som trakkaserier m.m. sparas och kommer inom sinom tid att anmälas...

POKONIS på er som förtjänar det.

Kommentarer
Postat av: Emelie - mamma till Lilja <3

Vilken fin blogg du har :)

2011-10-05 @ 12:14:20
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Emelie - Mamma till Lilja <3

Det var bara sanningen.



Tack så snällt av dig, och tack för ärligheten om hårfärgen.

2011-10-05 @ 22:44:49
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0