Charmig kommentar.

Har fått en urcharmig kommentar...

"Kan du snälla svara nån jävla gång eller? Fattar du inte hur ledsen jag blir eller? Problem med att man vill veta hur sin ex ödla mår? Ja tydligen! Jag fattar inte! JAG FATTAR VERKLIGEN INTE! OCH JAG SKITER FULLKOMLIGEN I VAD DU TYCKER! MEN JAG BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD RENT UT SKRIVER! Du skriver om din blogg och ojsan! Nu ska vi tapetsera men jag bryr mig inte alls om hur ödlan mår lulllullull! GAAAAAAAAAH! Seriöst har du aldrig vart med om sånt här! Hur mycket du än försöker vägrar personen svara? Det är så jävla irriterande. Och barnsligt utav dig att kunna lägga ut alla andras kommentarer men inte mina!Okej min åsikt din åsikt men vafan? Jag har det jobbigt som det är i mitt liv ända sen ödlizzen försvann ur mitt liv så fick jag en djup depristion och ångest men ingen brydde sig.. För ingen såg. Så jag försökte kontakta dig genom bloggen men hejsan hoppsan här vägrar man lägga ut inlägget! Du kan väl ändå bete dig lite vuxet och svara! Så jävla patetiskt. Tyck vafan du vill, men detta är min åsikt."



För det första....Det är MIN blogg och jag gör vad fan jag vill,skriver vad jag vill,godkänner vilka kommentarer jag vill och om du har problem med det...
SLUTA DÅ FÖR FAN LÄSA MIN BLOGG DIN IDIOT.
Att du mår dåligt för det är inte mitt problem eller hur...har svarat på din jävla kommentar tidigare i ett mail men fick ett felmeddelande...så kolla så din mail funkar om du ska ha svar pucko.
Jag skiter fullständigt i det du skriver men tänk dig för...trakasserier är anmälningsbart.
Och hade du brytt dig så mycket om din ödla så hade du haft kvar honom eller hur???och gett honom rätt mat...syrsor måste ha mat med annars blir dom tomma skal utan näring.......
Om jag vill skriva om mitt liv och inte din ödla så är det MITT val...MIN blogg...FATTA!!!!!!!!!!!!
Så börja bete dig som folk för helvete..... och en sak till...sluta läs min blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0