Kaos

Kan man nog lugnt säga det.
Livet tar konstiga vändningar,det blir inte som man tänkt sig.

Det är sjukt,så fel...FEL FEL FEL.
Det ska inte vara så här,du skulle ju gå sist,du är ju yngst.

Men idag så kom din dödsannons ut....du valde att gå först.
Var och träffade dig igår....igen.
Du var så fin där du låg i din vita kista,din vita skjorta,kavaj och jeans.
Håret var som när du gick i ...3an tror jag...stod rakt upp.
När vi lämnade dig så sken solen på dig....du såg så fridfull ut.

Det vi aldrig kommer få svar på är varför?
Hur kunde du göra detta när du delvis lovat din dotter...sen vet du ju själv hur vi mådde efter att pappa gjorde det för 8 år sen??
Blir så arg,men vad hjälper det....inte ett skit.

Har idag fått hem en liten låda som jag beställde från victorochvilma.se idag...som ska med dig.
Patrik har ju redan skrivit ett brev...som du har i handen men Melissa har också skrivit till dig.
Anaztacia fnular på något också och Patrik ska läga ner något i lådan med.

Vet inte vad jag ska säga....vill helst slippa allt just nu men det går ju inte.
Nu ska jag gå och sova...tror jag iallafall...försöka går ju.



På hjärtat som ligger i står det Hope.....
Lite svårt att se vad det står...Men det står..."Varje sekund...saknar jag dig"

POKONIS på er alla.
Ta hand om er....livet vänder snabbt

Kommentarer
Postat av: ENDENISE - a mama's story

sv: tack för din kommentar fina människa! kram

2012-04-17 @ 19:20:40
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0