Träning

Jahapp...hur bra blogg är detta då?
Har inte uppdaterat sen 1800 kallt tror jag.
Varit kaos till och från..jobbet,familjen,livet å skit.

Men har nu försökt att börja ta tag i livet och det 1a jag började med var..Hälsan.
Ställde mig på vågen hos svärmor i midsommar och första tanken som slog mig var..."Fan hennes våg är trasig"
Testade då syrrans och den var också trasig...på samma siffror :/

Bestämde mig då att nu får det vara nog.
Kapade godis och läsk omg och började promenera.
10 kg på knappt 2½ månad.

Vi skaffade även hund så man inte hade något val (inte av bara den anl ;)
Nyårslöftet blev då att träna regelbundet igen.
Idag så gymmar jag regelbundet..kondition och gym.
Kör alltid någon kondisövning innan jag tar resten.

Mitt mål under 2013 är att gå ner så jag hamnar på 70 kg...och jag SKA dit.

Köpte ett proteinpulver från www.gymgrossisten.se
Valde detta http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/whey-80 då jag behöver få i mig mer proteiner.
Första gången jag testade den så höll jag på att kräkas.
Dock blandade jag den m vatten och drack direkt.
Fick förslaget att blanda och låt stå en stund.
Gjorde det och det blev MYCKET bättre.
Har provat choklad och vanilj...riktigt gott.

Är nu en tävling som jag gärna skulle vilja vinna där man får produkter för 20,000 från gymgrossisten.
Vilken boost det skulle bli för träningen.
Först bra träning sen även bra hjälp att nå målet med.

Så nu håller jag tummar och tår på att jag ska vinna.
Skulle ha tagit ett före och efterkort med...men vem vill vara på bild när man såg ut så?

Behöver röster så SNÄLLA klicka på "knappen" till vänster om inlägget från Gymgrossisten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0