Backflip,övningskör och sjuk.

Va ett tag sen man skrev här nu.
Låg sjuk ganska länge och är fortfarande inte helt återställd men man kan ju inte liga nerbäddad...gjorde jag iofs inte när jag var sjuk heller.

I lördags var jag till Hudiksvall på styrdans*ASG*
Lite nervöst var det eftersom jag verkligen inte kan dansa styrdans...och jobbigare var det när jag inte fick bestämma*S*.
Men roligt hade vi.
Började som sagt dagen hemma hos Mia.
Hon hade pysslat och donat så det var hur mysigt som helst.
Ansiktsmasker,fotskrub,kroppsskrubb,bastu,färga håret.
God mat och dricka var det med.

Tjejerna är här hos oss nu...skönt.....fast dom ska snart till pappa igen..inte lika roligt,vill ju ha dom jämt.

Sonen åker slalom och tills för något år sen så trodde jag han ÅKTE....men han är mer i luften än på marken nästan.
En kille fick några grymma bilder på honom.
Här är en av dom



Idag kom min svärfar med lite post till killen.
Och gissa om vi blev glada...han hade fått sitt godkännande att övningsköra med sonen min,jag har ju inte haft körkort tillräckligt länge så jag får ju inte.
Så nu är han ute och kör bil



Hoppas det går bra.

På måndag drar vi till Åre 1 vecka,ska bli skönt att komma hemifrån ett tag.
Mamma ska vara här i lägenheten så hon kan ta sig,hon har inget körkort och bor lite långt från bussen.

Nu ska jag dona lite här hemma men ha det bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0