Läser gamla blogginlägg

Sitter och läser ett gamalt inlägg från en kompis som jag jobbade med här där jag bor nu.
Företaget som vi jobbade för hade den policyn att säga upp folk 1 timme innan dom slutar och nästa dag skulle man vara borta.
Hade gått dåligt en längre tid....trivdes inte med produkten jag sålde men älskade dom flesta av mina arbetskollegor.

Så här skrev hon i sin blogg den dagen

"Upprörd och lite sen kom jag till jobbet. Dagen flöt väl på helt ok fram till 15-tiden när en av de jag umgås med mest på jobbet får reda på att hon tydligen ska sluta imorn. Öööhh, ursäkta, men trots att Citymark är ett skitföretag kan det inte vara tillåtet att göra så! Ja, med tårar i ögonen satt man och tittade när Yvonne packade sina grejor på sin plats. Hur ska man kunna överleva rasterna nu? Hon var ju den som hela tiden kom med de roliga kommentarerna, lättade upp stämningen eller som man bara kunde hänga med och snacka skit. Jag hoppas facket kommer göra något åt det här, för det kan inte få gå till så. Du kommer lämna ett stort tomrum efter dig, Yvonne!

Nu har jag suttit och pratat med mamma o pappa om incidenten på jobbet och nu gjorde jag dem upprörda också. Hoppsan.!

Kan säga att det känns skönt att veta att man var sknad och omtyckt.
Är ju en sån person som pratar mycket och kanske inte alltid tänker på vad jag säger;)
Men så länge folk trivs med en så är jag nöjd:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0