Drar ihop sig....

för flytt.
Längtar som bara den.
Äntligen något gemensamt.
Lägenhet,jobb,stallplats har löst sig.
Skolan för sonen blir klar när han får sina slutbetyg,dagisplats åt minstingen och skola för andra dottern är på väg att lösa sig.

Känns skönt när livet börjar gå som jag vill:)
Hade en tjej som red hästen min igår för att ge mig tips vad jag kan göra för att få henne i balans.
Hon gillade henne och tyckte hon var positiv till att lära sig och gick bra frammåt*mamma glad*

Hon gick bättre än dagen innan.
Hon tyckte även att hästen och jag verkade ha ett "bra förhållande" till varandra.
Det kan jag hålla med om för hon är kärvänlig och visar direkt att både jag,sambon och barnen är hennes familj...dom andra hästarna får bara komma fram och hälsa om hon tycker att det är ok;)kan inte mer än skratta åt det.
Tjejerna mina som är 4 och 5 år kan lätt gå in i hagen utan problem,Flugan kommer fram och ställer sig och pussar dom på huvudet eller axeln sen står hon kvar för att inte dom andra ska komma*ASG*.
Underbara häst.

Nej nu ska jag försöka packa lite mer så det blir klart snart.

Kram på er i solen.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Skoj att allt verkar lösa sig :D

SKöt om dig så syns vi nästa helg :D

2009-05-20 @ 23:49:47
Postat av: Daniel

lycka till nu med all flytt!!

2009-05-22 @ 04:50:02
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0